Program 2020

Ändringar i höstens program

Ändringar i sommarens program

Sommaren närmar sig men den blir nog inte ”som vanligt”… Myndigheternas begränsningar med förbud mot allmänna sammankomster med mer än 50 personer och uppmaningar att hålla distans till andra fortsätter att påverka vår verksamhet. Det är osäkert när och hur dessa restriktioner kommer att ändras. Det innebär att vi måste ställa in flera aktiviteter som skulle genomförts i juni och juli.

• Mötet med elever och deras föräldrar från Lemshaga + utställning 3 juni
  • Musik under ekarna 5 juli
  • Ingarödagen 26 juli

Särskilt olyckligt tycker vi att det är att Ingarödagen inte kan genomföras – en kär tradition för oss Ingaröbor.  Alla hoppas vi förstås att virusepidemin snart ska vara över och att vi får en fin höst och ett innehållsrikt verksamhetsår 2021. Vi återkommer med information om höstens program i slutet av sommaren.